gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Tavaszi akció

Tavaszanyó árulja a tavaszt?

2018. április 06. - BartiMagdolna

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Tavaszi akció? #marketing #oktatás #kommunikáció #vizuális #látszol #bartimagdolna #bloghu #kép #grafika #termék #brand #kkv #vállalkozás

Barti Magdolna (Látszol) (@barti_magdolna) által megosztott bejegyzés,

 

Gondolkodj képekben!

Ha megnézed, ezzel indul a blog. Ez itt a "jelszó". "Szlogen". "Üzenet".

Rengeteg fotót, képet készít rengeteg ember nap mint nap. Nincs is ezzel semmi gond. Teljesen jó. Emléknek, családi fotónak, ötletelésnek.

Használod a képeket? Készítesz (fotózol, rajzolsz, stb.), és egy-egy posztnál, reklámnál, hirdetésnél kiteszed, mert az a kép, most tényleg tuti lett, és kell oda egy kép, mert a sima szöveg elveszik a tömegben.

Figyelj!

Tegnap láttam egy képet, görgettem a hírfolyamomat. Megakadt a szemem egy kicsit romantikus színekkel bíró (rózsaszín, piros, bordó és ezek árnyalatai) fotón. Tiszta ég, naplemente érzet, az előtérbe belóg néhány vékony ág, nyíló virágokkal. Ilyennel találkozik most az ember az utcán mindenfelé. Milyen szép, kedves kép. Én is láttam ilyet hazafelé. - jutott eszembe. Görgettem tovább. Áh, - mondtam magamban - visszamegyek, megnézem melyik ismerős posztolta ezt a kedves képet, még lehet, hogy likeolom is. Ugyan, a kis profilkép jellege - ahogy így gondolkodtam egy kicsit -, nem tűnt ismerősnek (telefonon, elég kicsi az a kép). Eközben eltelt másfél perc. Elkezdtem visszagörgetni. Viszonylag gyorsan megtaláltam. Csak a képig tekertem vissza. A hozzátartozó szöveg, profil még mindig nem látszott. Megnéztem megint a képet. Tényleg kedves kép. Nézegettem, eljutottam addig, hogy kigondoltam, pár szóból álló kedves kommentet is hozzá. (Ritkán szoktam kommentelni.) Kb. 2,5-3 percnél járok! Ez már időtenger. De nekem a képek a bogaraim.

És most jön a lényeg!

Feljebb görgettem, hogy lássam, kinek írok, tetszikelek. Már fáradt voltam, egy negyed pillantás a profilképre. Nem ismerős. Ezt megállapítottam. Azt nem, hogy pontosan ki az. Áh, megnézem azt a szöveget mégis, ha már ennyit foglalkoztam a dologgal. - gondoltam.

Így indult: "TAVASZI AKCIÓ most 30 % kedvezménnyel megveheti..." És már lankadt is az érdeklődésem. Nem is olvastam tovább.

De egy pillanatra felhúztam a szemöldököm. És a következők futottak át rajtam: Tavaszi akció? Tavaszanyó árulja a tavaszt? Vagy ilyen fát lehet kapni? Milyen fát? ("Kertész leszek, fát nevelek...", írta József Attila).

Nem tudom.

Szóval, legalább írd rá a képre, könnyen, jól olvashatóan, hogy tavaszi akció! Akkor az ember már tudja, hogy nem "kinéztem az ablakon és olyan szép hangulatom van éppen" képet lát. Esetleg, komponáld rá az akciós terméket is a képre!

Kora reggel azon gondolkodtam, hogy mondjuk csapágyakat akarok akciózni (még sosem csináltam ilyet). Kiteszek belőlük egy virágformát a zöld fűbe. Lefotózom, és még ráírom, hogy tavaszi csapágyakció. Kell a tavasz, persze, miért ne? A gyorsaságra ösztönzés, mert ilyen még nem volt és MOST AKCIÓ. Meg azért jó tudni azt is, hogy miért kell gyorsan rohanni.

Másodperc töredéknyi időd van, hogy megragadd a figyelmet és üzenj! Egy figyelmetlen görgetésnyi idő. Más lehet, hogy nem olyan képbogaras, hogy eltöltsön egy virágzó fa nézegetésével 3 percet.

Egy hirdetés volt, egy olyan cégtől, aminek az oldalát nem követem.

Gondolkodj képekben!

------------------------------

Kövess a Facebookon is: Látszol és az Instagramon is: Látszol

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr8913813418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása