gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Kedves Olvasóim!

2018. augusztus 13. - BartiMagdolna

38030466_1805370882883491_4142809910511403008_n.jpg_640x640

A látszat ellenére nem a nyaralásomat hosszabbítottam meg, hanem egy kicsit el vagyok most havazva.

Vagy ha úgy tetszik, azt sem tudom, hol áll a fejem.

Meghívást kaptam egy önálló kiállítás megtartására szeptemberre, ehhez még nem állt össze a teljes anyag. Ezzel párhuzamosan, másik három csoportos kiállításra is munkát kellett készítenem (ezekkel ma készültem el).

Valamint egy már legalább három éve bővülő és alakuló mesevilágot kezdtem el ráncba szedni és formába önteni.

Itt a blogon pedig két-három hónapnyi (hetente kétszer, hétfői és csütörtöki megjelenéssel) bejegyzés van betárazva, és folyamatban van 3-5 újabb interjú is.

Én itt most már csak annyit mondok: Gondolkodj képekben!

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr9214177577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása