gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Bélyegek borítékkal és a sorozat kiadásának első napjai (1985)

2019. február 28. - BartiMagdolna

Kicsit nosztalgikus hangulatban vagyok néhány napja, talán a közelgő születésnapom teszi. Ilyenkor jólesik egy kicsit elvonulni a nagyvilágtól, és befelé nézni. Átértékelni, kidobni, amire már nincs szükség, hogy aztán erővel, energiával töltődve indulhassak neki az Útnak.

Szóval, ebben a hangulatban kezdtem el átpakolni megint itthon a dolgokat. (Amiket... "apáink, apáinak, apái" és ugye, "Mi mind egyéniségek vagyunk.") Na, szóval a  Brian élete kitérő után, jöjjenek a bélyegek. A kiadó a Magyar Posta természetesen. Ma is vannak sorozataik. Hogy őszinte legyek, nem igazán követem, csak mikor sorba kell állnom hosszan, szoktam rácsodálkozni ezekre. Aztán veszek egy előnyomtatott borítékot. Ebből gondolom látszik, hogy nem az én gyűjteményem darabjai ezek, de ma már az én emlékeim is. Ma már, mert akkoriban inkább az óvodai élettel voltam elfoglalva.

Nekem a képi, grafikai megoldások szempontjából érdekesek ezek.

----------

Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram

vagy likeolj a Facebookon  Látszol Facebook (Kattints)

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr2214640968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása