gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Legendás állatok: Grindelwald bűntettei mellé

2018. december 17. - BartiMagdolna

Végre sikerült megnéznem a Legendás állatok: Grindelwald bűntettei című filmet.

139.jpg

(fotó a port.hu oldaláról)

Ha két rövid mondatban kellene összefoglalnom a véleményemet vele kapcsolatban, azt mondanám: Látványos. Zavaros (vagy kérdéseket hagy maga után).

Látványos. A képek, a mai tempóhoz igazodva sokszor gyorsan váltják egymást, mintegy ezzel is növelve a feszültséget. Nos, a feszültség bennem is nőtt, csak én bosszúságnak nevezném, mert zavart, hogy nem tudom a látványt befogadni ilyen gyorsan, nem is látom, mi van a képen. A másik, hogy nekem kicsit sok volt a láng, a tűz. Így inkább túltolt, mondhatnám, hogy habos lett (mondjuk Warner Bros produkció, ami persze azért nem Disney) volna, ha a hab nem füst és korom. Hogy a világháborús jelenteket ne is említsem. Társadalmi célú üzenetnek szánták, gondolom. Mindez mellett a főgonosz Gellert Grindelwald, akit Johnny Depp alakít, hozza a szerepét. Elhiszem amit alakít.
Göthe Salmandertől (Eddie Redmayne) viszont többet vártam. Az első rész után több hasonló jelenetre az állatokkal, kicsit nyugisabb "elvarázsolóbb" világra számítottam. Ezeket a jelenteket az állandó robbanásszerű tűzvihar gyorsan elégette. Még az emlékét sem hagyta meg bennem, mert rohanni kellett tovább a képekkel.

Jacob Kowalsky (Dan Fogler) figuráját nagyon szerettem az előző részben, remélem, a mostani "szerepbetegségei" elmúlnak a következő részre.

Ha egy szereplőt ki kellene emelnem a filmből, akit nem kedvelek az Albus Dumbledore (Jude Law) figurája. Kicsit olyan minden lében kanál, itt is, akit sokan szeretnek, ezért követik, és megteszik, amit mond, de nem játszik nyílt lapokkal még azokkal szemben sem, akiket halálosan veszélyes helyzetbe küld.

És megjelenik Nicolas Flamel (Brontis Jodorowsky), a közel 600 éves varázsló. Miért kellett belőle ilyen totyogós, nevetséges valakit csinálni? Jó, jó, igaz, ki tudja én hogy néznék ki 600 évesen, de hát én csak egy mugli vagyok, nem?

Az egyetlen "szinte mellékszereplő" Nagini (Claudia Kim) az, aki miatt várom és valószínűleg megnézem majd a folytatást is. Hogyan lesz majd ő Voldemort kígyója?

 És itt van két előzetes, annak, aki még nem látta:

A cím alapján másra számítottam, de ez legyen a legkevesebb. A 12-es karikát viszont még tolnám egy kicsit feljebb. Nem gondolom, hogy ezt egy 12 évesnek kellene néznie.

És mivel már rég olvastam a Harry Pottert és nem emlékszem sok dologra, most megint van mit olvasnom. Hogy jobban képben legyek a mostani résszel, és ki tudja, talán a következő 3-mal is.

----------------

Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr1814482588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása