gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Nyitott szemmel, emelt fejjel...

2019. március 06. - BartiMagdolna

Egy fontos beszélgetésről indultam haza, mikor arra gondoltam, hogy gyalog megyek egy darabon. Akkor találkoztam szembe velük. Szinte örömtáncot lejtve vettem elő a fényképezőgépemet a táskából és kezdtem fotózni. Jó volt látni ezeket a kis szobrokat élőben is. Rengeteg képet láttam már róluk, rengeteg cikket olvastam velük kapcsolatban és most, néhány napja, arra jártam és észrevettem őket. Teljesen véletlenül. 

Vigyorogva néztem körbe a világra. Kérdő tekintettel: Látjátok, látjátok?

És tudod mi döbbentett le? Nem látták. Ott mentek el mellettem, mellettük... és fotóztak mindent. Épületeket, Dunát, hajót, de ezeket a szobrocskákat míg ott voltam vagy negyed órát senki nem vette észre. Pedig volt forgalom.

Én nagyon örültem nekik. Aztán mentem tovább a napsütésben.

----------

Gondolkodj képekben!

Gyere és nézz rá az Instagram oldalamra is, ahol hetente több képet és gondolatot is megosztok: Barti Magdolna (Látszol) Instagram

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr9514670849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása