A következő bejegyzés néhány kép és egy gondolat. Egy újabb példa arra, hogy egy cég hogyan használta reklámfelületnek a gyufacímkéket.
Korábban említettem már, lehet, hogy a bélyeges sorozatnál (megnéztem, mégsem itt, a bélyegeknél volt róla szó), hogy ezek a grafikák nem csak az idő miatt izgalmasak számomra, hanem azért is, mert ilyen kicsi felületre hihetetlen sok információt tettek rá látványosan, jól átláthatóan, érthetően. Ez nem egyszerű feladat.
Próbáld ki! Vegyél néhány információt. Ezek egy részét dobd is ki azonnal, mert felesleges. Aztán vedd a képeket, de ezekből is a legfontosabbakat, amik a legtöbbet mondják az adott helyzetben, mindenféle sallang nélkül és mindezt úgy, hogy a maradék érdekes maradjon! Mindezt pedig egy 3x4 cm-es felületre tedd rá! Van tipped, hogy hol lehet ezt a példát hasznosítani? Egyet mondj! Például a kuponoknál.
A korábbi gyufacímkés posztotokat láttad már? Nézd meg itt: SZIKRA és a Csepel Vas- és Fémművek
----------
És tudod...
Gondolkodj képekben!
Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram