gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Csak sali

2019. május 09. - BartiMagdolna

sali.jpg

Jó, tudom, zeller. Sok ember nem kedveli. Eleinte én is így voltam, még megkóstolni sem voltam hajlandó. De aztán erőt vettem magamon és láss csodát... Finom. A titka az, hogy még korán tavaszzal a friss szárat kell venni. Közel sincs olyan erős íze mint a zeller gumójának. Friss, ropogós, üdítő feelingű. Ennek ellenére simán elfogadom, hogy van aki így sem szereti. De egy próbát talán megér. Legfeljebb készüljön az ember „B” tervvel is mellé, hogy ne maradjon hoppon az ebédnél.

A hozzávalók:

- 1 csomag szárzeller

- 3 dcl natúr joghurt

- 2 evőkanál olívaolaj

- egy csipet só Elkészítése

Az elkészítésében semmi extra nincsen. A zellert alaposan megmossuk, levágjuk a végét. Ezután egyforma részekre daraboljuk. Egy tálba tesszük, majd ráöntjük a joghurtot, a sót, az olívaolajat és összekeverjük. Hűtőbe tesszük egy rövid időre. Én sokszor eszem csak úgy magában. Egy kis tállal ebéd- re, vagy vacsorára. De simán működik köretként is. Egy kis grillezett, enyhén fűszerezett csirkemellel is nagyon finom.

Próbáljátok ki!

----------

Aki követi a blogot, vagy legalább az előző bejegyzést olvasta, az tudja, hogy hétfő óta írok. Tudatosan, beleállva, időt szánva rá. Most az oldalszám 20 körüli. Én először kézzel füzetbe, utána gépre szoktam. És bár rövid szösszeneteket írtam már, ilyen terjedelemben és összefüggésben nem gondolkodtam még. Izgalmas ez. Majd talán később, ha már nem lesz ennyire friss a dolog, erről is írok egy bejegyzést. Egyébként, az Instagram oldalamon kaptam kedves biztatást, drukkolást is. Köszönöm szépen!

----------

Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr7014788972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása