gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Rúzsa Magdi az Arénában

2020. február 24. - BartiMagdolna

Őrület. Rúzsa Magdi koncertezett az Arénában hétvégén.

B@sszus! Őrület volt! Profi látvány. Imádtam. Ezért mentem (első :) ) másodsorban.

Profi előadás.

Profi hang.

Be kell vallanom, hogy ez volt az első Rúzsa Magdis Aréna koncertem és már nagyon régóta vártam, hogy eljussak ide. A látvány, a design miatt. Rettentően kíváncsi voltam rá, milyen élőben egy Aréna. Egyszerűen leírhatatlan. A fények, az animációk, a koncert közvetítése és a képek összhangja. Imádtam.

És Rúzsa Magdi előadása, műsora döbbenet. Profi.

És ahogy vitte a közönséget a közönség pedig minden dalt hangosan énekelt.... hát... mekkora katarzis fent a színpadon és lent is.

Ennyi. Ehhez nincs mit hozzátenni. Bár Rúzsa Magdi azt szokta nyilatkozni, hogy mindig szeretne valami újat hozzátenni... nem tudom, mit lehetne még. Kíváncsi vagyok a jövő évre.

És minden alkalommal eszembe jut, hogy mennyi meló van ebben. Mennyi meló, hogy idáig eljutott. Mennyi munka, fegyelem, akarat, tett, hogy itt tart most. Igen, kell a csapat, a támogatás, de a csapat hiába próbálná támogatni, ha ő maga nem szeretné mindezt.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Rúzsa Magdi Aréna 2020 Robbanás, dobbanás, őrület. Látvány, hang, előadás. Profi csapat. Ennyi...

Barti Magdolna (Látszol) (@barti_magdolna) által megosztott bejegyzés,

Szóval, csak így tovább!  

Megyünk még.

----------

Gyere és kövesd a Facebook oldalamat is, az egyéb tartalmakért: LÁTSZOL

és továbbra is:

Gondolkodj képekben!

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr7115489188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ervin2 2020.02.26. 10:33:39

Ruzsa Magdi, egy őstehetség! A kivételes, hangjáért karízmájáért minden lehetőséget megkapott, és igen rengeteget dolgozik, és dolgoznak alája, a legjobb szerzők, zenészek, táncosok, a technika és mindenki. Ma már profi, de szerintem, a karízma, az egyéniség, a rúzsamagdiság számomra eltűnt. Nekem csereszabatos bármelyik sztárral. A szédületes látványban, a showban hiába kerestem a csillagot, csak a sztárt találtam!..Sajnálom!

BartiMagdolna 2020.02.26. 11:02:06

@ervin2: Kedves ervin2! Lehet, hogy igazad van. Én nem ismerem őt személyesen. Viszont nem tudnék példát mondani olyanra, akivel "csereszabatos" lenne. Az számomra természetes, hogy a tanulás, a munka és az eltelt idő megváltoztatta a Megasztár óta. Profi lett, de ha nem vált volna azzá menne neki?
Lehet abban is valami, hogy a profi fény- és látványtechnika kicsit háttérbe szorította Rúzsa Magdi személyiségét, "karízmáját, az egyéniségét, a rúzsamagdiságát". Érdekes kísérlet lenne egy ekkora színpadon, ekkora helyen egy szem zongorával, gitárral. Működne-e? Mint a kezdetekkor. Én tisztelem azért a rengeteg és tudatos munkáért.
süti beállítások módosítása