gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Egy kis iskolakezdés

2019. szeptember 05. - BartiMagdolna

ó, jó egy kicsit elkalandozok mostanában a szigorúan vett témától, de hát van élet a "nyúlon túl" is (remélem), akarom mondani a szakmán túl is.

Augusztus utolsó két hete töltődéssel telt nálunk. Olyan igazi családi megőrülés, ő... akarom mondani, feltöltődés. :) Már év elején lefoglaltuk, megbeszéltük és nagyon vártuk. Azóta meg iskolakezdés lázban égünk, amit én némi nosztalgiával élek meg. A könyvek, füzetek bekötése, FÓLIÁZÁSA :D, a tolltartó összekészítése és vajon hová tettem a tornazsákot, meg az ünneplő ruhát projektek mind párhuzamosan zajlottak, de a tegnapi szülőivel egy időre le is záródtak.

simitofilc.jpg

Ezt a képet most csak a fóliázás kedvéért. Forrás: az internet.

Ezalatt még egy kép hazakerült, egy meg elindult egy kiállításra és további kettő elkészült az Art Market Budapest 2019 rendezvényére. És ami nagy öröm volt számomra, hogy az egyik készülő könyvemmel kapcsolatban már pozitív visszajelzések érkeztek. És még van pár dolog folyamatban.

De, mit is szerettem volna írni most? Ja, igen! Olvastam egy cikket koleszos élményekről és nekem is eszembe jutott egy, amin még mindig nevetek vagy sírok vagy együtt a kettő, mikor milyen hangulatom van éppen:

Egy este közel hajoltam az égő mécseshez, ami meggyújtotta a hajamat. Reflexből elkezdtem csapkodni, szerencsére gyorsan eloltottam és csak utána kezdtem megijedni. De nem ez hagyta a mély nyomot, hanem a szemben lévő ágyon ülő szobatársam arca, aki unott fejjel nézett rám és közönyös hangon közölte: " Már nem ég." :D

Szóval, hajrá iskolakezdés! És irány a folytatás!

----------

és továbbra is:

Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram és nézd meg az IGTv-n a rövid videóimat (hamarosan újabbak is lesznek).

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr6015039182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása