gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Addams Family, A galád család

2019. november 07. - BartiMagdolna

 Már több mint egy hete láttuk az Addams Family, a galád család című animációt. Nagyon gondolkodtam, hogy mit is írhatnék róla, de végig azt éreztem, hogy nincs mit. Szerettem volna, ha áthat, de kevésnek, laposnak és darabosnak éreztem végig. Egy-két poén jó volt benne, de túl sokáig nem éltek. Jó, lehet, hogy ebben az is benne van, hogy én idáig egyetlen Addams Family verziót sem láttam. De...

Azt gondolom, a 12-es karika sem véletlen. 6-8 éves gyerekeknek ez teljesen élvezhetetlen lehet. (A múltkor a Jetikölyök című filmnél egy kb. 3 éves ült mögöttünk, aki annyira megijedt a jetikölyöktől, hogy ki kellett menniük a moziból. Talán nem véletlenül van korhatár.)

Na, de hogy írjak valami pozitívat is. Az a nyomasztó hangulat, ami mindent áthat Szerda jóvoltából ott volt mindenhol és mindig szinte. Ezt jól megoldották.

20191029_174338.jpg

És a trailer:

-------

Még egy ÚJ VÁLTOZÁST meg kell osztanom. Elindult az új honlapom itt: Barti Magdolna, ami annyiban érinti az itteni blogot, hogy a szakmaibb jellegű bejegyzéseket ezentúl ott fogom írni, míg ezen az oldalon maradnak az érdekességek és az élmények.

-------

És...

Gondolkodj képekben!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr1715288442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása