gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Na, mi van?

2020. június 26. - BartiMagdolna

Gondoltam, hosszú idő után először, írok arról, hogy mi a helyzet a könyvvel.⠀

Nos, az utóbbi hónapok és az online leckeírás, -küldés annyi energiát és időt vett el minden mástól, hogy a könyv írásával és készítésével lelassultam. Egy darabig haladtam vele, de egy idő után be kellett lássam, hogy vagy lassítok és elengedem egy kis időre a dolgot vagy a kimerültség miatt teljesen szétesik minden körülöttem, velem együtt.⠀

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Barti Magdolna (Látszol) (@barti_magdolna) által megosztott bejegyzés,


Amire viszont nagyon jó volt ez az időszak nekem. Teljesen leszűkítette a felesleges ez meg azt. Sokkal könnyebb volt a látszólag naaaagyon fontos dolgokat kiválogatni. Sokról kiderült, hogy nemhogy nem fontosak, de feleslegesek is.⠀
Amivel viszont sikerült haladnom mégis ebben a szétdarabolt helyzetben a korábbi vázlatok pontosítása, bennük szereplő részletek kibővítése és volt olyan logikai rész is a történetben, ami eddig sánta lábakon állt, aztán el is dőlt. De most már sikerült rá megoldást találnom. Ami izgalmas volt még számomra a könyv történetének alakulásával kapcsolatban, hogy bekerült olyan új szereplő is, akire azelőtt nem gondoltam, most viszont kulcsfontosságú szerepet kapott.⠀

Szóval, alakul minden, még ha kicsit másképp is, mint ahogy év elején gondoltam volna. :)⠀

Gondolkodj képekben! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr7015969516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása