Valószínűleg nem mondok nagy újdonságot és ha belegondolsz, biztosan te is rájössz a megoldásra. Ahogy az emberek jó része is tisztában van ezekkel, ennek ellenére mégis hat a dolog. Szimplán azért, mert emberi.
Szóval, szerinted milyen alapvető emberi tulajdonságok mozgatják az embereket, amik az évekig tartó sorozatokat is életben tartják?
Mondok néhányat: kíváncsiság, izgalom, drukk, pletyka.
És ez nem csak a filmeknél igaz.
Én nagyon szeretem a kíváncsiságot, ami felvillanyozza a nézőt, felkelti az érdeklődését, izgalommal tölti el. Gondolj bele! Egy sorozat esetében, jön a legizgalmasabb rész, a néző már a fotel karfáját rágja izgalmában, mikor snitt és bevágják a feliratot: "FOLYTATJUK". Ugye sejthető, hogy ez nem véletlenül van ez.
És a fantáziát, asszociációt, a korábbi tapasztalatokból eredő reakciót. Itt most egy tizennyolc karikás példa jut eszembe. Képet nem hoztam, mert azért mégse menjünk el ebbe az irányba. De gondolj bele, elég csak egy ráközelített részletet mutatni, még csak nem is kell pont azt, csak valami utalót, és a felnőtt emberek többsége reagál rá. Az persze más kérdés, hogy ki mit.
Izgalmas feladat egy ilyen sorozat típusú megoldás egy kampány keretén belül is, akár plakátok, reklám képek formájában is. Akár te is kipróbálhatnád, ha képeket is használsz a kommunikációdhoz: egy új termék bevezetésénél, valami meglepetésnél, egy rendezvény kapcsán.
----------
Gondolkodj képekben!
Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram