gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

Forró nyári tepsi

2019. augusztus 12. - BartiMagdolna

tepsi_recept_blog_barti.jpg

Régen volt már itt recept, ezért gondoltam, hozok egy újabbat a konyhánkból. Nem kell semmi extrára gondolni továbbra sem. Ez továbbra is az a kategória, hogy enni kell valamit, de nincs kedvem főzni. (Tulajdonképpen sütni sokkal jobban szeretek.)

Szóval, mondhatnám azt is, hogy ez a következő: "ne pepecselj, csak együnk" kategória.

Nem is ragozom tovább a dolgot, jöjjenek a hozzávalók:

- 30 dkg felkockázott szalonna

- 1kg krumpli

- néhány szelet csirkemellfilé (kb. 1 kg)

- fűszer: só, bors, majoranna vagy rozmaring, néhány gerezd fokhagyma (ez utóbbi elhagyható)

- olívaolaj

- 1 nagyobb golyó mozzarella

- 4-5 db paradicsom

Így készítettem:

A felkockázott szalonnát tettem a tepsi aljára, rá pedig a felkarikázott krumplit. (Ha a krumpli nem elég lédús, akkor szoktam önteni az aljára egy kis vizet is.) A krumplit betakartam a mellfilé szeletekkel. Megfűszereztem. (Akár a tetejére is szórhatunk szalonnát.) Én még locsoltam egy kis olívaolajat is hozzá.

Ezt így letakarva sütöttem 180 °C-on 25-30 percig, azután lefedés nélkül még 10-15 percig.

Mikor elkészült, feldarabolt, összekevert paradicsommal és a mozzarellával tálaltam. A tepsiben sült elég markáns és nehéz lett a szalonna miatt (jó, azért nem egy disznótoros), de a mozzarella a paradicsommal egy könnyű kísérőt adtak hozzá.

Ha kíváncsi vagy a korábbi receptekre, itt találod őket: Tavaszi "dobd össze" kínai, japán beütéssel, Csak sali, Egy sütirecept NEM csak húsvétra

----------

és tudod:

Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram és nézd meg az IGTv-n a rövid videóimat. Még van mit rajtuk fejleszteni, de így is találhattok benne hasznos dolgokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr215003850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása