gondolkodj képekben

L á t s z o l

L á t s z o l

2020 a könyv éve (nálam)

2020. február 13. - BartiMagdolna

Ez egy rövid bejegyzés arról, hogy mire számíthattok 2020-ban itt a blogon.

Aki követ az Intagramon, vagy a Facebook oldalamon, az találkozhatott már azzal, hogy egy fantasy könyvet írok és folyamatába is bemutatom a készülését. De mivel ez kívülről nézve sokszor kevésbé látványos tevékenység, arra gondoltam, hogy ezzel párhuzamosan olyan tartalmakat is készítek, amik más alkotók gondolkodásába is betekintést enged vagy a praktikus megvalósításhoz nyújt segítséget. 

Hogy mire is gondolok pontosan? Ebben, az Instagramon megosztott bejegyzésben olvashatod:

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Mostanában kicsit eltűntem. Ennek több oka volt. Egyrészt nagyon belemerültem az új könyvem folytatásába, a Vándor című fantasy írásába. Erről külön bejegyzéseket, híreket olvashattok kéthetenként itt a posztjaim között.⠀ ⠀ Másrészt meg elkezdtem megtervezni és megszervezni a 2020-as év következő posztjait, írásait. Többek között, ismert írókkal, illusztrátorokkal is felvettem a kapcsolatot, akik egy egy interjú keretében mesélnek majd munkájukról.⠀ ⠀ Valamint terveim között szerepel egy-egy nyomda megkeresése is, ahol az ottani szakemberek segítenek, tanácsot adnak majd azzal kapcsolatban, hogy egy könyv készítésénél mire is érdemes figyelni.⠀ ⠀ --------⠀ ⠀ Hogyha téged is érdekel a téma, nyomj a követés gombra!� ⠀ --------⠀ ⠀ És tudod, gondolkodj képekben! �

Barti Magdolna (Látszol) (@barti_magdolna) által megosztott bejegyzés,

Egyébként, könyves témában már voltak posztok a blogon:

Korábban itt írtam arról, hogy én hogyan írok, miket alkalmazok: Hogy írtok ti?

Itt egy könyv készítéséről volt szó: Egy könyv születésének folyamata 5 lépésre bontva

Ebben a bejegyzésben egy általam tervezett, konkrét könyv születéséről írtam: ...engesztelés...

Itt pedig néhány gyerekeknek szóló könyvet hoztam a könyvespolcunkról: Olvas a gyerek

----------

És Gondolkodj képekben!

Gyere és kövesd az Instagram oldalamat is: Barti Magdolna (Látszol) Instagram

A bejegyzés trackback címe:

https://latszol.blog.hu/api/trackback/id/tr7215428340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása